Say hello to my little friend!

Kikade på Scarface med gullet igår. Tusan, vad den filmen är bra. Vart lite sent, eftersom filmen var 2 timmar nånting. Men vaknade 10, och kutade ut med Saga och sen fort in igen för att hinna se Skilda Världar. Ja, man blir som beroende. Ska snabba på och göra mig klar, sen fara och hämta Jocke vid arbetsförmedlingen. Sen bär det iväg mot Östersund. Jocke ska dit på nått möte, och jag hakar på bara för att det är så jävla trist och bara vara hemma. På Onsdag ska jag iallafall jobba, natt. Jag nästan tycker att det ska bli kul.

Näe, dax att göra sig klar nu innan klockan blir allt för mycket..

Kommentarer
Postat av: Marie

Skilda världar? Nästan lika fruktansvärt som att titta på Glamour.. Men det är ju så spännande!! =) Puss på pannan

2008-05-19 @ 12:45:23
URL: http://varlensbasta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0