Sundsvall och IKEA

Snart bär det iväg mot Sundsvall och ett litet besök på IKEA. Mamma va så snäll och kunde ha Saga, så jag och Jocke kunde åka. Just nu står Jocke och sjunger i duschen, och jag har ingen aning om vilket låt det är. Förmodligen är det någon som han själv gjort. Jag kan inte heller säga att det låter vackert. Saga ligger i sin korg och biter på allt som går att bita på.

Äntligen fredag, och en ny helg att se fram emot. Har inte direkt planerat nånting speciellt, så jag få se vad som händer. Till veckan blir det jobb, tack och lov. Jag håller på att få damp av att bara gå hemma och inte ha nånting att göra. Konstigt, jag vet. För när man gick i skolan så ville man inget hellre än att bara vara hemma och inte göra nånting. Aja, nog om det. Nu ska jag tjata på Jocke, som för tillfället kör någon låt på, ja, spanska?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har så söt hund :)
Lägg in ett kort på hon :)

2008-05-18 @ 15:54:32
URL: http://goollet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0