20 timmar efteråt

Nu är de sisådär 20 timmar sen jag skrev sist. Och under dom timmarna har jag hunnit med att; försovat mig, jobbat, stressat, packat, lämnat min älskade Saga till tant Marie, kört fort in till stan, hämtat svärmor, handlat, tagit ut pengar, gosat med min man, och ätit middag. Ja, lite har jag iallafall hunnit med. Dagen började ju inte så bra eftersom att jag försov mig. Vaknade 20 över 7, vilket alltså innebar att min plan om att sluta 12 sprack. Hade ju en B1 (07.30-12.30). Fick stressa som aldrig förr, och jag klarade nästan av att komma i tid till jobbet. 07.31 var jag framme och började knata runt. Var ganska mycket att göra idag på jobbet. En del saker som aldrig händer annars, hände såklart idag, så ja, fullt upp hela dan. Kom in till stan strax efter 14.30, sen har jag faktiskt inte behövt stressat så mycket.

Är fruktansvärt trött och slut. Så nu ska jag bara vänta på att Rasse ringer, så ska jag fara och hämta honom. Fick se han och Lindas ultraljudsbilder på lillbebisen. I april kommer h*n ut. Så himla kul! Förresten, så måste jag bara säga att jag har världens gulligaste svärmor. Både jag och Jocke höll på att dö av skratt idag. Svårt att förklara varför, men det enda som kom ut ur hennes mun då hon skulle förklara en sak var "Men, men.. men... men.. MEN!" Haha..

Nej, lite socialt nu kanske, innan det är dax för att dra täcket över huvvet. I morgon hade jag faktiskt tänkt att gå en sväng på stan och kika efter lite julklappar. Nån som har nått bra förslag på en bra julklapp som man kan ge.. nån?

Kommentarer
Postat av: Mijah

Du ja <3:)

2008-11-26 @ 16:27:08
URL: http://mijahholmberg.blogg.se/
Postat av: Marie

Tant ='( Nu ska inte Saga få nån mat ikväll.................... =P

2008-11-26 @ 17:29:40
URL: http://varlensbasta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0