Eftersom..

..att jag är hos mamma och pappa just nu. Så passar jag såklart på att snabbt uppdatera er, kära läsare, om vad fan jag håller på med. Internet kommer troligtvis till veckan, thank good! Håller seriöst på att bli tokig. För, så fort nånting inte fungerar så behöver man de hela tiden. Nu har jag precis slutat jobba, och ska snart fara hem. Men innan jag tar mitt pick och pack och drar igen. Så ska jag leta efter en bild, så att jag kan förklara för "frissan" hur jag vill ha mitt hår. För på onsdag smäller de. - Äntligen haircut! Ja, håll utkik för snart är jag, back to business

Kommentarer
Postat av: Mia nipis

kul att du skriver igen.Det har blivit som en vana att läsa bloggar. Man får abstinens om det inte skrivs något.

2008-11-10 @ 17:39:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0