I was the killer, but I was..

.. the first one to die

Förbannat också, jag förlorade. Trots att jag låg på topp. Ja, det är alltså dart jag snackar om. Jag, Niklas och pappa har spelat "killer" och jäklar vad de tog lång tid. Vi gick om varandra om och om igen, och sen åkte jag ur för att jag träffade mitt nummer en gång för mycket. Skitkorv.

Måste gå och se hur de går för dom. Dom håller nämligen på fortfarande, med samma omgång. Sen blir de sängen, och i morgon väntar en dag med massa funderingar, förhoppningar och ja, boring things. Godnatt människor och sov gott!


Kommentarer
Postat av: Mijah

jaa, jag saknar både dej och Joakim så in i helvete, känns ungefär som de va flera år sen jag träffade er.. hoppas allt löser sig snart så jag får träffa mina idoler. :') haha..<3

2008-11-30 @ 14:20:49
URL: http://mijahholmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0