Jävlar, det är kallt!

Godmorgon. Sov inget bra överhuvudtaget i natt. Det är så otroligt jobbigt att ligga och vrida och vända på sig tusenmiljoner gånger, man blir knäpp! Iallafall efter nån timmes sömn vaknade jag strax innan 10. Jättekul, verkligen. När jag klev upp, så höll jag på att frysa ihjäl. Det måste vara nått fel, för de brukar aldrig vara så jävla kallt i de här huset. Men, idag ska jag iallafall inte vara hemma. Så jag hoppas att det fixat till sig tills senare. Ska ta och hoppa in i duschen och göra mig klar. Sen ska jag ut och hämta posten och då hoppas jag på att jag fått mina linser. Efter mer än ett år, kan jag äntligen börja ha linser igen. Gud, så skönt de ska bli. Nej, glasögon anväder jag inte.

Duschen och en liten makeover nu. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0