Kalla fingrar

Mätt, mätt, mätt, mätt är jag nu. Det vart kött och potatisgratäng, och de går ju nästan alltid hem. Nu ska jag gå och kolla om min kära mor har ätit klart, så att hon kan färga håret på mig. Så att tiden går lite grann, för jag tycker den nästan har stått stilla hela dan. Fryser som satan gör jag också, mina händer är alldeles kalla och lite små ont i huvet börjar jag få. Jippie, trevlig lördagkväll. För en stund sen skickade jag iväg en beställning på doggie.se. En tröja och en mjukisleksak till Saga. Stackarn håller ju på och frysa ihjäl varje gång vi går ut. Och ja, hon har blivit för stor för sin andra snygga tröja jag köpte åt henne (om ni kommer ihåg?). Här är iallafall bilder på de jag skickade efter;



Kommentarer
Postat av: M.

Åh, den där sidan måste jag gå in på och kolla. Nikki har växt ur hennes tröja och hennes 2 västar! Hon fryser också som fan då vi går ut!

2008-11-29 @ 23:07:29
URL: http://emanuelsmamma.blogg.se/
Postat av: Mijah

haha, fan va söt hon kommer bli i den där. :')<3

2008-11-30 @ 14:22:18
URL: http://mijahholmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0