Mina damer och herrar

... guess who´s back, back agian?

Jag vet jag vet. Jag sa den 20:onde. Men nu är läget så att jag ska bo i mammas och pappas hus, medans dom latar sig på sina arslen nere på Kanarieöarna. Om jag är avensjuk? Dont talk about it. Jag säger bara : jag hatar snö. Så, vad ska jag egentligen göra? Har absolut ingen aning. En del dagars jobb har jag, men sen då? Jisses, jag man kan ju få trisstesutbrott för mindre. Ska strax säga ajöken till mor och far, innan dom pallrar sig i väg. Så, c ya soon.

Kommentarer
Postat av: Marie

Det är bäst du ringer mig snart vännen.. Det verkar vara en massa som jag missat.. =/



You can always call me honey..

2008-11-19 @ 17:41:02
URL: http://varlensbasta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0