Alone in the dark

Snart är denna dagen slut, och jag ska snart krypa ner i sängen. Trist bara att ena sidan kommer att vara tom tills på torsdag. För min sambo är nämligen hos sin moster och våldsgästar. Det kan ändå vara skönt att vara ensam hemma ibland, fast på kvällarna tycker jag att de blir super tråkigt. Det blir liksom så.. tyst.. för tyst. Men iallafall, tillbaka till min "att göra-lista", nu ser den ut såhär;

Städa hela jävla lägenheten [ / ]
Åka och handla [ x ]
Promenad med Saga [ x ]
Rensa datorn på bilder/musik/skit [ / ]
Kolla runt efter nya skor [ / ]

.. och jag kan ju inte säga att jag är speciellt stolt över den såkallade städningen jag gjorde.
 För att om jag öppnar någon garderob så kommer de bara välla ut saker. Jag gjorde de helt enkelt lätt för mig. Skönt att de är mörkt så att man slipper se allt damm som ligger och trycker lite här och där. Men de får jag ta i morgon.. kanske. Har kikat runt på lite olika sidor, efter skor. Jag har hittat några ganska söta på ellos.se, inte så dyra heller, men jag vet inte. Vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: Sara

Båda skulle passa dig men om du måste välja så föreslår jag dom svarta;)

2008-10-08 @ 11:13:50
Postat av: ♥ MAMMA JESSICA

dom mörka var ju ursnygga :)

2008-10-08 @ 12:03:49
URL: http://jyees89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0