Black & white

Funkar ju alltid, eller hur? Min största önskan idag är att de antingen ska ringa på dörren och att de är postkodslotteriet (inte för att jag köper några jävla lotter) och säger "Är de du som är Petra? DU HAR VUNNIT 1 MILJARD KRONOR, CONGRATZ!" eller, att jag vinner på en trisslott och skrapar fram 3 klöver, och när jag väl är i tv, så vinner jag 50.000 :- i 25 år. Fyfan, säg inte att pengar inte gör en människa lyckligare. Allt skulle ju vara så mycket lättare. Man skulle slippa paniken över att inte ha några pengar, man skulle inte behöva bry sig om räkningen på elen är högre än förra månaden. Make my dreams come true, it would be lovley.. 

Kommentarer
Postat av: Mamma Jessica

Ja du jag skulle också vilja vinna lite pengar.. har aldrig varit så jävla fattig som jag e just nu å ändå jobbar man heltid.. sjukt..

2008-10-11 @ 16:46:32
URL: http://jyees89.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hej!Vet du jag tror inte man blir nå lycklig av pengar,tror man bara blir snål o gniden o att alla ens vänner försvinner..Näe hellre fattig men rik på kärlek o vänner.. =) Hade!

2008-10-11 @ 18:52:32
URL: http://vastanalantbruk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0