Egentligen bara tråkigt

När jag kollar runt i lägenheten. Vet ni vad jag ser? - Att de är otroligt stökigt och rent ut sagt, fult här hemma. Men jag har ingen lust med att låta mitt liv gå ut på att städa, sitta hemma, ha allmänt trist. Fast, de är väl bara att börja inse att mitt liv inte kommer bli roligare. Då har jag alltså de här att göra idag:

Städa hela jävla lägenheten [  ]
Åka och handla [  ]
Promenad med Saga [  ]
Rensa datorn på bilder/musik/skit [  ]
Kolla runt efter nya skor [  ]

.... fyfan,jag börjar nästan gråta. Det enda som kan få mig att le, är om jag hittar några fina skor. Tragiskt?

Kommentarer
Postat av: Marie

Har du tid/ork/lust att lägga till den där andra bilden på min header älskling-pälskling petra? ¨¨blink blink¨¨

2008-10-07 @ 17:08:20
URL: http://varlensbasta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0