En till söndag

Godmorgon! Jag kan ju börja med att erkänna att jag trodde de var måndag idag. Va konstigt de känns nu, eftersom jag hade söndag hela dagen igår. Jag missade liksom lördag helt och hållet. Men så blir de när man är helt arbetslös och seriöst inte har någon koll alls. Klockan börjar närma sig halv 12 nu och jag ska snart gå och putta ut Joakim ur sängen. Sen ska vi börja packa lite smått, innan vi åker till svärfar. Joakim ska hjälpa han och bygga och jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Eller i morgon ska jag ta med mig lillMia (Jockes lillasyster) och ta en shopping vända på stan. Förmodligen så måste jag åka hem redan i morgon, men jag få se hur de blir. Kanske får köra fort som fan på tisdag istället. Usch, i veckan måste jag pallra mig till arbetsförmedlingen också. Finns de egentligen nånting som är mer värdelöst att lägga sin tid på? Sen har jag tid hos tandläkarn den här veckan också. Himla roliga saker jag har inplanerade heller hur? Näe, putta på Jocke och sen packa. Skriver kanske senare, om jag får sno åt mig någon data av Jockes småsyrror..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0