Fullt ös medvetslös

Tro de eller ej, men jag har faktiskt varit uppe ett tag. Före klockan 10 var jag uppe till och med. Nu ska jag alldeles strax göra mig klar, sen ska jag hälsa på Marie. Var ju mer än en vecka sen jag var där, så nu måste jag dit och surra av mig och självklart gosa med Anna. Sen idag blir de en massa kartongbärning. Pjuuuh, det är inge kul. Förresten, en kul sak, det är att vi (jag och Jocke) står i kö på lägenhet/er i Umeå. Bara att hoppas på de bästa nu då. Helst vill jag att de ska gå fort, men de är ju så förbannat olika. Nej, bara att hoppas på de bästa var de! Men, om nån av er som läser vet om en 2:a eller 3:a i Umeå, så hör av er, tack! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0