Fynd hemma hos mig

Alla dom gångerna som jag har flyttat, så har jag alltid hittat en massa tändare. Som mest tror jag de har varit 14 stycken. Nu ikväll, så har jag gått igenom massa papper och 4 lådor. I dom lådorna hittade jag sammanlagt 9 tändare. Jag undrar hur många fler de finns i lägenheten? Från att tro att jag har en enda stackars liten tändare, har jag alltdå 9 nu. Alla DVD-filmer har jag tryckt ner i en kartong, så liiiite har jag fått gjort iallafall. Men alla papper tog faktiskt tid. Hur mycket skit från tingsrätten, arbetsförmedlingen och telia som helst. Massa dynga! Jag kanske hinner med nått mer innan de är läggdags. Men, bara om jag orkar förstås. Nu små kollar jag på Bonde söker kuk.. oj, fru menade jag. Tycker de är så löjligt, så jag bara måste kolla. De är så himla jävla pinsamt egentligen. Slänger också upp en bild på min fina jacka. Erkänn att ni blir avundsjuk? Sjukt snygg är den, och jag är nöjd. Psst, Saga snarkar nästan högre än Jocke just nu.


Kommentarer
Postat av: M.

Nikki snarkar också förbannad mkt:P

En kväll låg jag och fundera på om det var Benny eller Nikki som snarkade! haha.

Att en sån liten varelse kan komma med så höga ljud^^,

2008-10-22 @ 21:17:45
URL: http://emanuelsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0