Grymma Terry

Vart lite sådär halv stressigt runt 17, men jag hann iallafall! Förövrigt måste jag bara tala om att jackan passade och jag älskar den! Trots att jag bara haft den nära mig i cirkus 6 timmar. Lägger upp en bild sen.. Det var jävligt kul att träffa flickorna igen. Speciellt lilla Clara. Tänk att de redan gått över ett år sen, då vi stog och verkligen söp till på flaket? Näe, mycket kul surr idag iallafall! Vid 18 så gick vi och tog våra platser och där väntade vi, och väntade och skrattade och pratade. Sen blev klockan 19 och Terry började snacka. Jävligt intressant. Och jag kan ju erkänn att jag har haft lite svårt att tro på de där med andar och sånt innan, men nu tror jag seriöst på de. Jag tror de "finns ett liv efter döden". Ja, de var helt enkelt bra ikväll. Trist och säga hej då till flickorna, men vi ska ses igen snart.

Nu sitter jag hemma. Helt ensam. Joakim är fortfarande kvar hos sin farsa och jobbar och Saga är hos mam´a. Mam´a tyckte att de var lika bra att Saga skulle stanna tills i morgon. Eh, i morgon ska jag på arbetsförmedlingen. Känns inte direkt lockande att kliva upp så att man är klar tills 10, för att lyssna på en massa önsketänkade och lögner, men okej. Då har jag ju gjort de sen, och behöver inte tänka mer på de. Nu ska jag läsa lite bloggar och sen kommer jag väl tillbaka och skriver några rader innan jag ska krypa ner i sängen.

Kommentarer
Postat av: Mia

du är tönt.

2008-10-21 @ 23:37:43
URL: http://marialinden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0