Hot as hell

Seriöst så är de fruktansvärt varmt här hemma just nu. Ska alldeles strax gå och öppna balkongdörren så att lite frisk luft kommer in i denna värme. Ikväll ska jag och gullet kika på film igen. Ikväll blir de "Mirrors", tydligen någon sorts skräck. Får väl se om gullet kryper närmare mig, för han är så fjantig då de gäller skräck. Filmen igår var ingen höjdare för mig.  Skotrar, vinter, norrland, snö och yuck, dont like it. Det ser trist ut, det är trist.

Sing a long är på TV:n nu. Och Linda Bengtzing ser bara mer och mer konstig ut för varje gång man ser henne. Snälla människa, ge dig nu! Näe, att öppna balkondörren är exakt vad jag ska göra nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0