Jag vet inte

Godkväll! Hur har kvällen varit hittills för er? För mig kan jag ju säga att den har varit exakt likadan som resten av veckan har varit. Har inte gjort någonting speciellt, vilket jag förmodligen inte kommer att göra heller. Jag tycker tiden stått skapligt still idag faktiskt, men såklart så rullar ju klockan på ändå. 19:05 står min klocka på nu iallafall, och Ensam mamma söker började för ett tag sen på tv:n. Ska nog sätta mig och små kika på de en stund. Inte för att jag följer de, men de får tiden att gå lite grann till innan jag ska fara till Sundsvall på en liten tripp. Förväntar mig faktiskt inte ett jävla skit av den resan. Always on top, right?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0