Mina, jag & Irene

Jag och Joakim ligger och kollar på film. Och vem slår Jim Carrey egentligen? Haha, med alla hans jävla ansiktsuttryck och fulhet så får han mig att skratta så jag får ont i magen. Har precis slängt i oss lite te och mackor, och ska fortsätta att kika klart på filmen bara reklamen är över. Det är sjukt störigt med reklam mitt i en film tycker jag. Nån fler som tycker de? Filmen hinner knappt börja förrän det är reklam igen. Och dom är föööör långa. Skippa skitsnacket på reklamerna och visa mer filmer istället. Nu säger jag tack och godnatt!

Kommentarer
Postat av: Denise

Ha ha ha, Jim Carrey är världens roligaste människa! Satan vad jag kan skratta åt filmerna han är med i =D

2008-10-15 @ 11:15:15
URL: http://dandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0