Mini me

I´m still alive people. For som sagt och hälsade på mam´a en sväng ikväll, blev också så att vi for till syster och hälsade på. Passade också på att fara och käka, vilket var både trevligt och gott! Kul att träffa mina små änglar, och dom blir bara större och större för varje gång. Jäklar vad tiden går fort. Jag minns de som igår då syster berättade att jag skulle bli moster, första gången. - Gud, så glad jag blev. Min fina Olivia. Minst lika glad vart jag andra gången, då Tyra kom. Och är såklart lika glad idag för de, dom är mina änglar. Nu har jag faktiskt ingen ork att sitta vid datan. Ska försöka att komma i säng lite tidigare ikväll, men att somna kommer väl såklart bli de stora problemet. Men, vi hoppas på de bästa så ska väl de förhoppningsvis gå vägen. Hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: maria eriksson

vad gulligt du skriver om barnen.problemet med att somna på kvällen tror jag beror på att du sover så länge på dagen!!?.kramisar syrran

2008-10-13 @ 08:20:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0