Nyckeln idag

Mamma ringde och väckte mig halv 10, och då var de väl bara att vakna. Inte för att jag riktigt förstår varför hon ringde så tidigt. I natt iallafall, så väckte Saga mig vid halv 4, hon ville gå ut. Det var ju mindre kul att kliva upp då kan jag ju lova, och kallt som satan var de ute. Fast de berodde nog på att jag också halvsov medans vi var ute. Kan ju också passa på att berätta att de var sjukt skönt att komma in igen och lägga sig i sängen.

Jag tror jag ska göra mig lite frukost nu, och kanske kika på nån film. Har ju ingenting speciellt att göra förrän efter 13. Tandläkaren, sen måste jag packa lite saker som jag ska ha med mig innan jag far till stora staden. By the way, så får vi nyckeln till nya lägenheten idag. Vilket alltså innebär, att de blir smidigare att flytta, eftersom vi kan börja köra saker redan nu. C´ya later qutie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0