Så vart de, så blev de

Ingen film tittning ikväll alltså. Jocke fastnade vid någon ur dålig film på tv:n istället, och jag limmade fast arslet här framför datan en stund. Har suttit och kikat runt på lite lägenheter. Hurjävlafinasomhelst. Dock bara bostadsrätter, men de finns verkligen ingenting annat. Fast och andra sidan, vad ska jag egentligen göra i den staden? - Vart de är, säger jag inte. Det kanske märks. Visst, de finns väl en del hyreslägenheter också. Men hur lätt är de att få tag i en sån. Man måste liksom stå i kö i flera år, sen tjing, så har man en lägenheten. Njae, jag vet inte. Som sagt, de märks. Få ta ett deeptalk med min sambo och min kära pappa om de här. Några råd, måste jag nog ha. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0