Seindfeld och sängdags

Det sista jag ska göra för dagen är att kolla klart på Seinfeld och ta en snabb sväng ut med Saga, sen ska jag sova. I morgon ska jag försöka att komma upp i skaplig tid och även försöka att hinna med så mycket som möjligt innan jag blir alldeles för less. Ikväll ställde jag mig på kö på 3 lägenheter i Umeå. Det är skapligt drygt att man måste gå in minst 2 gånger per dag och kolla, sen vet man också att de är en massa andra som ställer sig och hoppas på de bästa. Men jag är bäst, och jag ska ha en lägenhet i antingen Umeå, Stockholm eller Göteborg. That´s it liksom! Nej, nu måste jag gå och kolla klart på Seinfeld, annars kommer jag att få nackspärr. Puss och gonatt!


Kommentarer
Postat av: Mijah

Huhu! hurre duru, om ni nu ska flytta, då ska ni flytta till Umeå, pallar inte gå till Sthlm eller Gbg..! x) och dessutom har dom ju så schjuuuukt schön dialekt i Ume! xD<3

2008-10-31 @ 00:48:25
URL: http://mijahholmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0