Skönt att komma hem

Ibland, bara ibland, är de så himla skönt att komma hem. Nu efter 5 timmars slit och vandrande på jobbet, var de extremt skönt att bara komma hem och sätta sig här. Gick bra ikväll, trots att de är jävligt tungt - Mer betalt för sådant slit, tack! Men med rätt människor så rullar de ju på fruktansvärt bra ändå. Tror jag sträckte mig på något vis, då jag skulle lyfta fötterna på en gumma. Men, de går väl över få vi hoppas. Skönt är de dock inte. Snart blir de en dusch för mig, sen ska jag bara göra som alla andra dagar, alltså kolla på tv. I morgon ska jag och Joakim ta en tripp till stan. Där ska vi vandra en sväng på stan, sen fara och hälsa på Joakims pappa som fyller år. Yeejh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0