Som en ny Petra

Jävlar, så skönt de kan vara att duscha ibland. Man blir nästan som en ny människa. Nu sitter jag bara här, för att fördriva tiden. Men jag tror faktiskt att jag snart ska gå och lägga mig. Så att jag inte sover bort hela dan i morgon. Jag har planerat in att jag ska städa undan här hemma lite och eventuellt plocka och lägga ner i kartonger. Det är ju trots allt bara lite mindre än 2 veckor tills vi ska flytta. Då jag kollar mig omkring så känns de fruktansvärt jobbigt, men de ska nog bli bra. Jag och Joakim har också pratat om att flytta helt och hållet härifrån, och de skulle ju inte kunna bli bättre. Det är bara de där med jobb som jävlas och lägenhet såklart, men på nått sätt borde de ju gå? - Trots att man inte ha dessa jävla "kontakter". Det finns ju inte en enda liten chans i världen att jag/vi skulle vinna pengar så att man har råd att köpa en lägenhet. Usch, man blir skapligt deprimerad då man tänker på pengar.

I morgon blir de Terry Evans också, spännande! Inte för att jag har en aning om hur sånt funkar, men de blir nog kul. Clara, fina Clara kommer också. Tragiskt så är de nästan ett helt år sen jag träffade henne sist. Allt flummande på skolan, skitsnacket vid fikat, middag på kina och spelande av poker. - Underbara minnen helt enkelt!

GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0