Sometimes I hate you

Nu är de alldeles strax dax för sängen ännu en gång. Faktiskt så är jag trött. Vilket nog beror på att jag klev upp relativt tidigt idag och att jag har jobbat. Jag undrar vad jag ska ha för kläder på mig i morgon? Min garderob är verkligen ett stort jävla kaos just nu, så de är svårt och hitta saker. Bli de lika kallt i morgon, som de har varit idag. Så finns de faktiskt en liten tanke på att dra på sig vinterjackan, för att slippa frysa. Det är sjukt kallt, usch! Vill också ha ett råd från någon smart människa som läser min intressanta blogg. Vad fan ska man göra om man verkligen inte tål en person, och den personen verkar inte kunna försvinna ur ens liv? Dyker upp titt som tätt i mitt liv, och jag vill bara spy. Jag seriöst, hatar denna förbannade människa!!

Nu säger jag godnatt!


Kommentarer
Postat av: mamma

säg rent ut vad du tycker,sen är det bara och gå vidare och se glad ut....

2008-10-06 @ 16:01:19
Postat av: Marie

Jag önskar att jag kunde svara på det, som du kanske vet har jag samma bekymmer, dock med en annan person än du.. Puss på näsan ;)

2008-10-06 @ 16:15:40
URL: http://varlensbasta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0