The end of the day, again

Okej, back on track. Kvällen på jobbet flöt på, hur bra som helst. Kanske berodde de på att vi var hela 5 stycken som jobbade. En extra och en på intro. Hur bra var inte de då? Nu är jag hemma hos mam´a, för här ska jag sova i natt. Blir jobb i morgon också, 07.30 - nånting. Jag vet inte än hur de blir riktigt. Kanske, kanske ska dra till Sundsvall en sväng. Men, som sagt, jag vet inte än. Ehm, tror faktiskt att jag ska göra mig klar för att gå och lägga mig. Finns inte direkt så mycket annat att göra här. Trist, trist och åter trist. - Jag vill hitta på nått!

Kommentarer
Postat av: My

Hoppas det går bra att jobba,kram! Godnatt..

2008-10-08 @ 23:24:27
URL: http://mylika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0