Grattis Mam´a

Både jag och Joakim hade konstiga drömmar i natt. Han drömde att han mördade någon och jag drömde att jag tappade mina tänder. - Vet inte vad jag vill få ut av att skriva de egentligen. Vaknade med lite små panik vid 12.30, och insåg att klockan var alldeles för mycket. Klev upp och insåg ganska snabbt att jag hade kunnat sovit längre om jag hade velat. Eftersom att jag såklart inte har nånting annat för mig idag. - Börjar de bli för mycket negativt på min blogg nu kanske? Isåfall, så får ni bara vänja er. Har nog kommit in i en dålig period igen. Men tack och lov är dom perioderna inte lika jobbiga som förut. Jag menar, jag ligger ju inte i sängen 24 timmar om dyngnet och vägrar att äta. Tack och lov för de!

Kanske dax att försöka rycka upp sig lite. Mam´a fyller ju trots allt år idag. Så jag ska åka dit en sväng och ge hon en puss. Sen kanske de bli en sväng in till syster ikväll också. - Och Maria, ibland vill jag nypa dig på näsan.

Kommentarer
Postat av: sandra

ah nej förstår det.. jobbar du imorron eller? eller kan vi stämma träff på msn? ;) har fullt på em, så de e fm som gäller, kan du? =) Kramen

2008-10-12 @ 14:29:17
URL: http://www.nogg.se/lyckligmamma86

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0