Utmanad!

Jag har blivit utmanad av Kattis

Reglerna är följande:
- Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
- Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
- Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
- Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.



Jag är fruktansvärt rädd för ormar. (Jag kan inte ens se en på tv:n utan att skrika..)
Jag är lättretad. (Om saker inte går som jag vill, blir jag riktigt förbannad, m.m)
Jag har bestämt vad mina barn ska heta. (Fråga inte, för jag berättar inte)
Jag äter medicin mot ångest. (Men äntligen har jag börjat "trappat ner")
När jag ska ta ett glas med vatten, så måste jag skölja ur de minst 3 gånger innan jag ska dricka. (En jävla dryg tvångstanke)
Jag vill lära min spanska. (Jag älskar då Domingo snackar spanska)
Det får inte vara nån annan färg än vit på mina strumpor. (Också det, en tvångstanke.)


Jag utmanar ingen, den som vill, få känna sig vald.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0