Vart ska jag få pengar ifrån?

Det är liksom en fråga som dyker upp minst 2-3 gånger per dag, i min vardag. Det finns så himla mycket som man vill ha, måste ha och inte klarar sig utan. Visst, man måste antingen jobba som fan för att ha råd till allting, eller smussla lite vid sidan om verkligenheten. Men, jobbar man som fan ett bra tag, då går man in i väggen och sen ligger man hemma och har ändå inga pengar. Smusslar man för mycket, så kommer farbror blå och gör att ens liv hamnar i en fruktansvärt dålig situation och sen har man ingen chans att komma tillbaka på ruta ett. Ja, jag vill iallafall bara att ni ska få se lite av de saker som jag faktiskt måste ha, eller okej, vill ha.


 


Kommentarer
Postat av: sandra

tja.. =) jadu de é tyvärr vardag för många.. Funderat på nå extrajobb på fritiden? Ha en fin helg =) kram sandra

2008-10-04 @ 20:56:28
URL: http://www.nogg.se/lyckligmamma86

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0