24 timmar senare

.. nästan iallafall. Inte exakt, men ungefär 24 timmar och 10 minuter sen jag skrev sist. Och ärligt talat, har jag ingen aning om vad jag har gjort under den tiden. Den har liksom, bara försvunnit. Men, nu är de en ny dag och idag ska jag inte vara en av dom dåliga. Torsdag idag alltså, och i morgon är de äntligen fredag. Veckan har ju rullat på skapligt bra ändå. Idag så måste jag packa de jag ska ha med mig. Såklart är ju jag en av alla människor som alltid ska lyckas ta med mig för mycket. Jag ska ju bara vara borta tills på söndag, så egentligen är de inte mycket jag behöver ha med mig. Fast innan jag börjar med någonting alls, så ska jag ta mig en promenad med Saga.

Kommentarer
Postat av: ♥ MAMMA JESSICA [Blev Mamma vid 14 års ålder]

Tack:P

Ja men folk retar ju sig på allt :P haha. men bara för att jävlas med folk tänker jag då fan ha kvar den där bilden;D sen ska jag ändra texten i headern till nånting som retar upp alla ännu mera.. =)

2008-09-25 @ 14:15:57
URL: http://jyees89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0