Bad situation

Damn, what a day. Att vakna och helt känna lugnet, till att sedan har tusen saker att göra. Jag och gullet var och sa upp lägenheten idag. - Yes. Men så långt ska vi inte flytta, än. Ska bara flytta till en annan lägenhet, en bit ifrån skalis. Vilket jag kommer tycka är super skönt. - Även fast jag inte alls trivs i Hammarstrand. Okej, jag har inte ett skit att göra här egentligen. Jag kan ta mitt pick och pack och flytta till Australien, Nya Zeeland, Happaranda om jag vill. Men jag vet inte vad jag vill, det är där mitt problem sitter. Annars hade hela mitt liv varit som en dans på rosor liksom.

Iallafall sitter jag här, proppmätt just nu. På menyn idag stog de Kyckling och wook + en jävla massa vatten att dricka till. Innan de är dax för att kika på Främmande fågel på 4:an, så ska jag nog hinna med lite makeover on my self. Chill out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0