En sväng hinner jag säga hej

Guuuusch, seriöst så far huvudet av på mig snart. Det är kämpigt att hålla upp hela kittet nu vill jag lova. Har ingen ork att lägga upp och bilder på de jag handlade idag. (Kanske gör de i morgon istället) Det blev iallafall; en senapsgul kofta, ett par nya jeans, ett par skor, smink, tröja, gardiner, spegel, hylla, vitrinskåp och lite plock. Såklart var de inte mycket av de som jag hade tänkt att köpa. För då jag såg vissa saker, så kunde jag seriöst inte fatta hur jag ens tänkt tanken på att skaffa de. Hih, sjukt. Nu är de strax sängen för mig som gäller, har kutat som en gris idag. Och, i morgon är de jobb. - 07.30 -16.30. Jag säger inget mer om de. Hoppas bara mina nyfixade naglar håller i sig, annars blir jag seriöst sur. Skit på er!

Kommentarer
Postat av: Mia

LÖSENORDS SKYDDAD BLOGG FÖR TILLFÄLLET.. fråga efter lösen :P

2008-09-04 @ 00:19:26
URL: http://marialinden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0