Ett, två, tre

Nu ska jag alldeles strax gå och lägga mig. Tycker jag är ganska så duktig som kommer i säng i lagom tid ikväll. Vet inte om jag ska börja 7 eller halv 8 i morgon. Men de är ju sånt som märks i morgon. Innan jag drar, så är jag ju bara tvuuuungen att göra denna lista. Micca - det är bra att du hittar dom, för då slipper jag leta dom själv! ;)

Lista, nu kör vi!

3 vänner
Säära
Marie
Mia

3 kommande datum som betyder något
5/9 min och gullets 3-årsdag. Har dock redan varit. Men de var de första som ploppa upp
27/9 om inte Marie blivit mamma innan, så hoppas jag att hon blir de denna dag! sötnos
12/10 Mamma fyller år


3 låtar som påminner dig om någon/något
Alicia Keys - No one (Låten får mig att tänka, enormt mycket)
Simple Plan - Welcome to my life (Hjälpte mig på nått vis, då jag mådde pest)
Arvingarna - Ensammas promenad (Min fina morfar, dansade med mig till den låten.)

3 personer du pratat med idag
Joakim
Mam´a
Mia

3 bloggar du kollar dagligen
Micca
Marie
Kattis

+ en massa andra om jag har tid

3 favoritplagg
Mina UCLA mjukisar
Tunikor
Jockes pumatröja

3 saker du inte kan leva utan
Saga
Snus
Musik

3 personer som betyder mycket för dig
Joakim
Morfar
Mina änglar

3 ord som beskriver dig just nu:
Seg
Törstig
Glad

Kommentarer
Postat av: Micca.

Vad var saga för ras? :)

2008-09-10 @ 11:51:50
URL: http://emanuelsmamma.blogg.se/
Postat av: Marie

Jag har nominerat dig som en av mina favoritbloggar, därmed är Du utmanad att göra det samma.. http://varlensbasta.blogg.se/?tmp=10170230

2008-09-10 @ 17:03:13
URL: http://varlensbasta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0