Idag är det jag som står för maten, igen!

Japp, ni läste rätt. Igår lyckades jag himla bra med tacogratängen. Och nu håller jag faktiskt på att göra korv i ugn. Hundra år sen jag åt de, så idag fick de helt enkelt bli de. Hoppas bara de blir lyckat. Dagen hittills har rullat på. Var som sagt ner till Marie en sväng, hundarna lekte som tokar och jag och Marie kikade på Miami ink. Damn, vilka godisar. En natt, ja tack! - Eller hur var de Marie? Efter maten så ska jag ta en snabb dusch, sen fara och köpa cigg och upp till Mia för en tjejkväll med gotta och vin. Det blir nog bra. Kanske blir klent bloggat idag också, men har ni tur så lånar jag Mias data och drar några snabba rader. Kameran följer med, så antagligen får jag till lite bilder som jag kan visa upp i morgon. HEJPA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0