Idag har jag varit duktig hittills

Klockan 11 idag slog jag upp mina bruna ögon och gick upp så fort som möjligt. Insåg ganska snabbt att de inte fanns nånting att göra. Så jag klädde på mig myskläder och promenixskorna och tog en lång promis med Saga. Gick i skogen, enda upp till Mia och Gulldalen. Hämtade bilen, eftersom att de trots allt vart något glas vin igår för min del. När jag kom hem så stekte jag ihop, potatis, korv, köttbullar och lök. Ja, typ pyttipanna/hänt i veckan. Tröttheten bara vällde över mig just nu, så jag ska lägga mig på soffan innan jag ska fara på ICA och handla så jag kan baka något gott idag!  - Sicken händig brutta jag blivit..

Kommentarer
Postat av: Marie

Vad flitig du är!! Jag slog ändå dig, jag klev upp halv nio........ Men å andra sidan så är jag inte som alla andra heller.. det är ju konstaterat..

2008-09-13 @ 17:01:32
URL: http://varlensbasta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0