Jag har nästan bestämt mig

Nu kanske ni undrar vad de är jag nästan har bestämt mig för? Jo, det är såhär va. Att jag ska köpa en ny dator. Jag vet inte än om de blir en bärbar eller en stationär. Men de lutar mest åt en ny bärbar dator. Min gamla bärbara, är helt fucked up. Så den går liksom inte att använda. Men då kommer de ju till pengar, dessa jävla pengar. Jag vet inte riktigt om jag har råd till de just nu. Fast och andra sidan skulle de behövas. Eftersom både jag och Joakim sitter mycket vid datan. Ja, jag får fortsätta fundera. Det är så svårt att välja bara, för jag fattar seriöst ingenting av GB, MB, Ram, you name it.

Ni kanske också är nyfikna på om hur jag lyckades med maten idag? Jag lyckades kanonbra! Det var hur gott som helst, och hur lätt som helst att göra. Jag seriöst hatar att laga mat i vanliga fall, men idag vart jag så stolt över mig själv. De kanske finns en liten kock i mig trots allt? Innan jag och gullet satte oss och åt. Så ringde Marie, och kollade så jag var hemma. Sen efter en stund knackade de på dörren, och där stog hon.  Hon hade med sig en present till mig. Visst, hon hade köpt presentpapper och skulle slå in den. Men, opps, ingen tejp. Så jag fick nöjja mig med en påse från Cubus. Men de va ju skitsamma. Min söta vän gav mig ett superfint kort som hon tagit på Saga då hon var valp. You make me smile strumpan! Jävlar, nu kom jag på att jag skulle hacka ihop en fruktsallad innan Jocke kom hem från träningen. Aja, få väl skynda mig nu då. Tjing!

Kommentarer
Postat av: M.

Hon är underbar^^,

2008-09-11 @ 22:30:49
URL: http://emanuelsmamma.blogg.se/
Postat av: Micca.

Nej precis. Alla som har fått reda på vad det är för ras vi köpt så säger dom "...varför det?" eller "Rör den Emanuel så jävlar!" Eller så äre helt enkelt bara negativa kommentarer om att den ska skada någon. Förstår inte varför alla ska ha sånna fördomar! Visst, jag har också haft det en gång i tiden. Men sen har man ju läst på och träffat sånna hundar.



Nikki är ju verkligen världens snällaste hund! Det enda som finns i hennes huvud är pussas och gosas. så, jag förstår inte riktigt hur folk kan säga att dom inte kommer våga hälsa på oss längre. Jäkligt irriterande.



Ja hon är så jäkla söt:) Det är saga med! Gillar färgen på henne:)



(det var jag som råka skicka en helt tom kommentar:P)

2008-09-12 @ 12:00:58
URL: http://emanuelsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0