Jag njuter!

För lite mer än en halvtimme sen slutade jag att jobba. Gasade på rejält, för att stanna till hos mam´a. Fort in i den underbara duschen, och nu är jag en helt ny människa - så skönt! Det var riktigt stressigt idag på jobbet. Jag kan ju sammanfatta att alla dom gamla var riktigt på hugget idag. Jisses, så skönt de är att jag är ledig i morgon! Jag ska bara sova, sova, sova och sova. Nja, nu överdrev jag. Men jag ska ta mig en riktigt sovmorgon i morgon. Sen är jag så illa tvungen att städa hemma i morgon. Saga har dragit in ungefär allt grus som finns, dammtussarna har förökat sig till max, och garderoben har flyttat sig lite hit och dit. Ett kaos helt enkelt. Innan jag kan fara hem, så måste jag vänta på att mina byxor torkar. Just nu vill jag bara hem och mysa ner mig... Ja, jag är trött..

Kommentarer
Postat av: ♥ Mamma Jessica [19 år och mamma till Emilia 4 år]

Ja jag blir ganska less på folk:P

Ja det var jag också för ett tag sen, var typ alltid sen.. det var inte så himla skoj..

2008-09-21 @ 10:41:50
URL: http://jyees89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0