Jag ska aldrig mer..

.. sätta upp liknande jävla gardiner som jag har jävlas med nu i, jag vet inte riktigt hur länge, men länge tog de. Och inte fasiken vart de som jag ville till slut heller. Trots min huvudvärk, som jag vill påpeka inte har gått över än, har jag dammsugit, diskat, bytt rent i sängen och jävlas med att byta gardiner i sovrummet. Innan hade jag panelgardiner, som till och med en kar kan få upp hur lätt som helst. Visst, det är ju hur bra och snyggt som helst tycker jag. Fast nu var jag sugen på att testa nånting annat. Men aldrig i livet att jag gör de nått mer. Inte om jag är själv och ska jävlas iallafall.



Syns inte så jävla bra. Men, ja, jävligt har jag haft de. Så nu ska jag hoppa in i duschen. Tänkte göra mig fika sen och bara sitta och lugna ner mina nerver som går på högvarv just nu. Jag hatar verkligen då saker inte gå som jag vill.

Kommentarer
Postat av: Miia

Det blev skit fint ju! =)

2008-09-04 @ 23:02:47
URL: http://mmiiiiiiaa.bilddagboken.se
Postat av: Mia S

Hej Petra.Det blev kanon fint,har skälv mycket svart nu i höst.Jag tycker det är finare med de gardiner du satt upp än panel gardiner.Har tagit ner alla mina och satt upp "vanliga" gardiner mysigt i höst mörkret.Ha det bra och pyssla på.

2008-09-05 @ 13:35:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0