Kalla fossingar

Damn, vilken morgon de har varit. Det började vid 7, då dom ringer från jobbet. När jag precis ska svara, så vipps, dör min telefon. Och jag vet inte hur länge jag kämpar med att få in laddaren i telefon. Somnade om, och vid 8 ringer moder på hemtelefon. Dax att kliva upp. Hoppar in i duschen som en zombie och vill nästan gråta för att jag är så trött. Men, efter en stund vaknar jag till liv, och nu sitter jag hos mam´a och dricker kaffe. Snart bär de iväg till Sundsvall. Antar att de inte blir jag som får köra, eftersom att mam´a är åkrädd. Say what lixom?

Nu när jag ändå sitter här på pappas dator, så kan jag passa på att lägga upp lite urgammla bilder, just for fun.

  
  




1. Joakim och Dan, från våran fyllekubbkväll.
2. Guess who?
3. Jocke med Chihuahuan Malte i knät
4. Mia med Petra haristyle
5. Sexy posé ála mongo och rödtott
6. Gamla räsern, som tack och lov är borta.

Vart inte så många bilder. Dels för att det tar en jävla tid att lägga upp dom ibland, och för att mam´a var snabbare än väntat. Nu måste jag rusa, innan hon åker utan mig. Ciao, later!


Kommentarer
Postat av: Marie

Hahahahah.. I think you're sexy.. =P

2008-09-03 @ 10:39:49
URL: http://varlensbasta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0