Mätt som ett svin

.. är exakt vad jag är nu! Gjorde en repris, och lagade tacogratäng idag. Och jag är verkligen duktig. Inte för att skryta, men. Egentligen är jag helt slut i kroppen. Dagen på jobbet var lite halv tung om jag säger så. Men jag jobbade med Mia, så det gick ju hur bra som helst + att man alltid får en massa skratt. Mattjävlar, sängjävlar, dörrjävlar, trångt så in i helvete, ja, and so on. Ganska kul såhär i efterhand, men inte alls då man står mitt upp i allting. Hah. Var nog iallafall tur att jag slutade tidigt idag, för jag vart lite halv irriterad på slutet då inte allt gick som jag ville. Ja, trots allt sitter jag här mätt som ett svin och ska strax lägga mig framför tv:n. Jag är lite övermätt för att ens existera just nu.


Kommentarer
Postat av: Mia

"men fan va trångt det är här, vad tänkte dom med när don byggde det här#

2008-09-19 @ 20:04:04
URL: http://marialinden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0