Några små rader

Eller, små och små. Det blir väl lika som alltid. Idag har jag inte haft ork till att blogga ett dugg. Har inte alls varit på de bästa humöret. Usch, så tråkigt jag har haft de idag. Men som tur va så kom Mia och räddade mig ur trisstessen en sväng. Nu sitter jag hemma här, och väntar på att Joakim ska komma in med fika till soffan. Så vi kan svulla framför tv:n. Antagligen kommer denna vecka gå fruktansvärt sakta. Jag vill ha fredag nu, nu, nu. Jag vill åka. Jag längtar. Även fast de bara är över helgen så kommer de bli så himla skönt att komma bort en sväng. Och lite shopping på de, blir ju absolut inte fel de heller. I morgon får ni höra mer från mig! För nu kommer fikat till mig.


Kommentarer
Postat av: M.

Ah okej :P Ska bli skönt då man kan gå i koppel med henne riktigt:P

2008-09-22 @ 23:02:04
URL: http://emanuelsmamma.blogg.se/
Postat av: Linda

Haha, jaa du. Min svenssondag har varit rätt trist, som vanligt! Tänk om man hade bott på nåt halvhäftigt ställe a´la London, eller kanske Madrid? Då hade man ju i alla fall haft lite sol! :)



Hur har din dag varit då? :)



2008-09-22 @ 23:48:55
URL: http://ziquita.blogg.se/
Postat av: Marie

Ja gud ja, du skulle vara skitsnyg i det där!! Men du är ju alltid "smoking-hot" =P Haha jaa den som väntar på någonting gott du vet.. Jag kan vänta innan jag får kika på din bebis. =)

2008-09-23 @ 11:36:18
URL: http://varlensbasta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0