No one, no one, nooo ooone

Som ganska ofta så sitter jag och lyssnar på Alicia Keys - No one. Jag kan inte annat än älska den låten. Jag vet inte hur många månader jag har spelat den om och om och om igen. Just love it!

Antar att jag måste berätta om gårdagen. (För er som inte ha nått minne, så firade jag och min Joakim 3 år igår) Dagen började med att klockan ringde vid 8 och de var dax att kliva upp. Gjorde oss klar, och drog in till stan. Var inne där prick klockan 10, och Joakim var tvungen att vara där prick 10. Som tur var, så var kärringen sen. Jag snabbade mig och gjorde några ärenden på stan. Efter mötet och rundan på stan. Ringde vi Jockes mamma. For upp till hennes jobb och var där en stund och sen hem till henne och käkade. En stund senare, så drar vi där ifrån. Då beger vi oss till Oviken och hälsar på Jockes farsa, hans flamma och små syskonen. Blir bjuden på middag och hela faderullan. Vart kvar där ett bra tag. Tror vi for därifrån vid 19.30 någongång. Sen tillbaka in till stan, och jag var så jäkla pissnödig efter litervis med kaffe som jag druckit i mig. Så vi pallrade hem till Jockes mamma igen, och då hade även Rasse och Linda kommit. Stannade där en stund innan vi skulle glida hem. Fruktansvärt långt var de hem, eftersom både jag och Jocke egentligen var helt slut. Men när vi kom hem så vart de mys framför tv:n. Och jag, barnslig som jag är, hade gjort en liten "skattjakt" åt Jocke. Där han fick kuta runt här hemma och leta lite små saker som jag köpt åt honom. Här har ni dom ; --->>


En rolig dag med massa surr och skratt helt enkelt. Min goaspelnördarpojke, love to you gullet. Nu ska jag ännu en gång, koka mig lite kaffe, sen ska jag faktiskt ge mig på photoshop och leka lite grann.
Peace out, later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0