Skärpning Petra!

Godkväll vännor! Hur har er kväll varit? Min kväll var full med jobb, och då menar jag full. Trots att vi var fyra stycken även ikväll, så är de fullt upp. Jisses, skönt att ha denna kväll gjord iallafall. Nu blir de inget mer jobb för mig, förrän efter att jag har varit i Sthlm. Inte många dagar kvar nu. Snart är de äntligen fredag!

Kvällen ikväll blir som vanligt ganska så lugn. Ska små kika lite på tv och som vanligt sitta nertryckt i soffan. Ja, jag har sagt de många gånger tidigare, men jag säger de igen ; Jag hatar att känna mig som en vanlig jävla Svensson! - Fast, jag kan erkänna att de ibland, är ganska skönt att inte ha ett jävla skit att göra. Men de är endast ibland. Nu ska jag dricka te och ta på mig mjukisbrallorna som är extra stora och allmänt sköna. Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0