Tre blå flaskor på hyllan

Här sitter jag. Som en ensam gammal kärring och har inte de minsta lilla att göra. Fast, jag är inte heller på humör till att göra speciellt mycket heller om jag ska vara ärlig. Depp, depp, depp all day long har de varit idag. Inte nånting som har fått mig att känna att livet är kul. Eller de är klart. Saga fick mig faktiskt att le för en stund sen då hon tog sats och bara hoppade upp på mig. Lite kärlek fick jag alltså av denna donna. Det är annat än vad man kan säga om min såkallade sambo som jag är ovän med idag. Nejdå, inte direkt ovän. Men han är som vanligt uppe hos Markus och lever sig in i datavärlden som jag absolut inte förstår någonting av. Funderar på att dränka mitt ansikte i vatten så att sminket sakta men säkert rinner av och sen koka mig en kopp te och kolla på dumburken, om den har nånting att visa. I morgon fyller min tjocka vän Marie 20 bast. Och henne ska jag våldsgästa nångång under morgondagen. Hon har i och för sig redan fått sina presenter av mig, men jag kanske kan bjuppa damen på en kram eller två. Nattinatt.

Och nej, rubriken har inte ett jävla skit med nånting att göra. Fantasin är som vanligt inte på topp..

Kommentarer
Postat av: Marie

Haha tack, känns skönt att höra att det inte bara är jag som får raseriutbrott av att se tönten.. =) Ja gör det, det finns kaffe, saft te och tårta =D

2008-09-02 @ 11:33:23
URL: http://varlensbasta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0