Att jag inte kan sova

Igår hade jag fullt upp, därför tog jag mig inte tid att skriva ett enda dugg faktiskt. Jobbade fram till 16, sen for jag till mamma och slängde i mig lite mat, sen hämta jag Mia, och sen bar det iväg mot Sollefeeeetiå. Handlade massa på systemet och tog en sväng inne på ICA också, när vi ändå höll på och bränna pengar. Hem till mig, och färga hår och surra. Sen skickade jag hem Mia, och slocknade ganska så fort när jag väl la mig i sängen.

Sov som en skitkorv i natt. Jag vet inte vad som är fel. Vaknar hundra gånger, vrider och vänder på mig, kollar klockan... Men jag gav upp klockan 9, så jag har alltså vart uppe sen dess. Det blir en lång dag idag känns de som. Ikväll ska jag klä ut mig till en festis.

VAD GÖR NI IKVÄLL?

Kommentarer
Postat av: jessica

Fest hela helgen ;) själv då?

2009-04-10 @ 16:43:20
URL: http://mammajessica.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0