Dagen är snart slut

Jag kan erkänna att det kändes lite jobbigt att kliva upp före 9 i morse, men vad gör man? Har iallafall varit i stan idag. Och jag har äntligen beställt tid för att gadda mig. Fast, det kändes lite tråkigt att jag vart tvungen att vänta några veckor. Jag vill ju helst göra det nu, på en gång, helst ikväll. Näe, men jag hoppas iallafall på att det blir lite tidigare än den tid jag fick. Mia ska ju också tatuera sig, hennes första. Och hon ska vara före mig, så det ska bli så kul när lilletjejen sitter och ser rädd ut. Skadeglädje..

Nu har jag precis kommit hem till mig. (Där det fortfarande luktar nystädat!) Och ska packa upp lite grejer som jag hade med mig från mamma. Sen ska jag och Saga knata bort till Marie och surra lite grann. Så inte kvällen blir så lång. I morgon har jag sovmorgon, och då ska jag sova. Jag ska inte vakna tidigt!

Det du sa till mig idag, värmde i mitt hjärta. Jag saknar dig <3

Kommentarer
Postat av: Mia

HA HA HA, elakt..:(

2009-04-15 @ 18:35:33
URL: http://marialinden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0