Dax för att inta...

... sängen. Tyvärr, ensam. Eller Saga är i och för sig hemma, men jag hade faktiskt inte tackat nej till att ha Joakim hemma heller. Men nu är det som det är och det är väl helt enkelt bara att gilla läget? Iallafall så kom mamma och pappa förbi en sväng nu ikväll, och pappa satte upp rullgardiner åt mig. Så jag antar nu, att jag kommer sova på tok för länge i fortsättningen. Nu när det kommer att vara mörkt i sovrummet. Äsch, vad gör de?

Innan jag går och gör mig klar för natten, så ska jag fylla min dosett med mediciner och sen ta en sväng till ut med Saga. Sen är det bara att hoppas på att det är nånting bra på tv:n att vila ögonen på innan jag slår igen dom.

Så, på återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0