En ganska lång dag

Det känns seriöst som om den här dagen har varit längre än vanligt. Jag försökte dammsuga och plocka ihop förut idag, men det gick inge vidare. Och samtidigt som jag insåg att jag var mer handikappad än vad jag trodde, så bestämde jag mig för att vara hemma i morgon också. Jag vet inte vad jag ska fylla denna kväll med, och jag har absolut inga planer på morgondagen. Antagligen så får jag bara ligga och glo på film. Vi har ju några stycken som plasten fortfarande sitter kvar på. - Så nu kanske dom öppnas!

Mmmmm

Kommentarer
Postat av: Marie

Kom hit och kolla på filmen som går på kanal 9 klockan 21. Ryktet går eller vad det var.. =)

2009-04-06 @ 18:39:29
URL: http://varlensbasta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0