Helsjuk helg med några svarta stunder

Jag skyller allt på alkoholen. Men, jag har haft den roligaste helgen på länge. Min helg kan beskrivas like this ; enormt mycket sprit, skrattanfall i massor, mysiga gamla godingar, en och annan vurpa, dancing on the floor, årets första grillning, singstar på hög nivå och ja, alltså, så sjukt jävla kul har jag haft.

Igår var de söndag, och det var inte så farligt att vakna upp. Men visst, jag var seg som tusan på kvällen. Fast med rätt sällskap så löste sig det också. Men, idag, det ska vi inte prata om. Jag känner mig mer eller mindre bakis, trött som ett svin, ont i huvet och mår illa. Jag kanske var lite runt under fötterna hela dagen igår också, utan ens en enda liten droppe? Aja, det var iallafall lätt värt det. Nej, vänner. Nu blir det vila och små slöa framför tv:n ett tag..

Kommentarer
Postat av: Marie

ANNA KRÖP IDAG!!! Tre små stapplande steg, men hon krööööööööööööööp!!!!!!!!

2009-04-13 @ 22:39:46
URL: http://varlensbasta.blogg.se/
Postat av: mia s

Ja du lilla gumman,jag har inte hämtat mig än (tisdag)men var gör det.Huvudsaken är att vi har kul på våra möten.Tack för att du hindrade din gulliga moder.Det hade blivit ballkongen.Ha det bra.

2009-04-14 @ 11:33:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0