I made it

.. fast jag kan inte påstå att det gick smärtfritt till. Som tur var så kunde jag ta på mig utesvängen, så lite lättare var det för mig och min nacke. Jag gruvar mig lite inför imorgon (fast, jag hoppas såklart att jag ska vakna och inte ha något problem alls med nacken), för jag jobbar hela långa dagen. Iallafall så sitter jag hos mam´a nu, och har tänkt att stanna här i natt. Det blir ju som en aning närmare till jobbet då, och så får jag sova en stund extra. Inte alltid det är fel.

Jag tror jag har världens sötaste gammelfarmor

Kommentarer
Postat av: Jessica

Nä det förstår inte jag heller :) Men just nu mår jag prima ;) Prima skinka ;) haha

2009-04-09 @ 08:24:29
URL: http://mammajessica.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0